Slut på helg

Yes, sista dagen på denna helg, som egentligen inte varit helg eftersom jag jobbat sen i torsdags..
Jobbade i Leksand både torsdag o fredag, på matchen bland annat vilket var galet virrigt men skoj! Mycket folk o diverse, sålde min autograf också, heja!

Igår o idag är det Borlänge som gällt/gäller.. Gårdagen spenderades även med Ullis o Kaninis, mycket skoj, vi åkte in till Borlänge, där vi släppte av PA o sen åkte vi o spelade biljard, JAG VANN!
Åkte runt runt i Borlänge efter det i väntan på att karln ville åka hem, blev en vända både på Mc'donalds o Max, sista stora colan var kanske inte så nödvändig men... Gott var det!

Idag blir det jobb till 16 sedan får vi se vad det blir, en promenix eller bara slappa, jobbar långpass imorgon också till 20.15, suck..
Men nästa helg blir det kryssning! Så jäkla gött, taggad! :) Skönt o komma iväg o ha en helt ledig helg som inte behöver planeras, bara lyxa dricka o festa, weej!

Näe nu lär jag göra det sista innan jag åker till Borlänge.


/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0