välgörenhetsprojekt.

o du din lilla falska skata, njuter väl av det här? därför du ältar det om o om igen för att påminna mig?
apa!

o ja skiter fullkomligt i vem som läser detta! antagligen ingen så då kan jag spotta ur mig de jag har o säga
tackar för informationen om kvinna nr 2 eller var det nr 1? eller kanske 40055?
haha jag är så rolig, men nu vet jag ju i alla fall att du sen första stund struntar fan i mig, o jag bara varit dum o naiv som trott något annat... jag hoppas bara du gav fan i o träffa henne samtidigt som mig, eller knullade du med henne emelllan o sen kom de en helg då vi råkade hamna där vi hamnade... o sen gå tebaks te henne igen?

"men de e ju snällt av honom att han vill umgås o så iaf"
eeh? vafan e de för skitsnack, e jag nå jävla välgörenhetsprojekt det är synd om som man offrar sig o umgås med bara för att vara snäll?

jag begär ingenting så kom inte o snacka skit, ge fan i o umgås om det är så då?

o lilla skata jag tänker inte ge dej den lilla njutningen av o se att jag bryr mig ( eller gör jag verkligen de?) så de hjälper inte o fråga hur det är hela tiden, nu håller jag det för mig själv hur jag mår...


o jag är inte ens arg på dig längre fanskap. nu ska jag försöka ta mig vidare o hoppas att vi kan umgås som normala människor för du e kul.
o de skulle aldrig falla mig in att efter allt tjata på dig om nåt annat än de. så lågt ner i desperation o självömkan sjunker inte ens jag.



haha jag orkar inte ens låtsas smajla till det o skämta, verkligen inte ikväll. men sluta fråga hur det är, jag orkar inte, hövvvvva!
nä nu blir jag sentimental så nu ska jag tycka synd om mig själv nån annnanstans hos nån annan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0