Våffeltorsdag

Ja är det inte typiskt, när man tjatar konstant om våfflor o aldrig får det.
Då går jag så långt att jag bjuder in mig själv på middag hos andra för o få det,  O DEN DAGEN gör mor o far våfflor hemma!?
Haha, såå typiskt!

Dagen börjades lugnt hemma med att jag städade lite av mitt rum o duschade o tjafs.
 Rafsade ihop en kladdkaka eftersom jag bjudit in mig själv på middag också... Lär ju ha nåt med sig bra gäst som man är, hrm... :)
Så min kväll spenderades i Rättvik med nissarna, mongon förövrigt! Haha roligast var ju o väcka Kenneth från hans powernap! Han är alltid lika glad o se mig vid såna tillfällen! ;)

Nuu blir det trolitvis dumburk o tacochips, om jag orkar, mår illa som en gris!


ibland är allt upp o ibland är allt definitivt neer
du är som en hispig jojo som inte kan lista ut hur du ska studsa
studsa rätt jävul :)

utan ord emellan finns ingen press
o finns ingen press finns det bara braa kvar
o mys o grejs mmm :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0