Tystatisdag

Jaa, imorse trodde jag det var bättre med rösten men icke!
Blev helt genomsvettig o ansträngd av ett 3 minuters samtal med maama i telefonen, suck.
Halsen gör ont som bara f-n, men men bara hoppas det blir bättre med tiden!

Förmiddagsfika o thaimat med Ullis idag, o nu ligger jag i soffan och vilar, är inte riktigt helt pigg...

Sitter o tänker o tänker, ena stunden tänker jag på allt o blir så förbannad att jag kokar!
Andra bara ledsen.

Man saknar såna där småsaker ibland. Man får taktiskt sakna utan att det ska vara något... eller inte

en blick som får en att känna sig fin o att man faktiskt betyder något
att kunna busa som en tokig 2-åring o inte kunna sluta skratta tillsammans
en arm runt midjan o få vara i en famn o inte veta någon plats som är mer trygg
samtala bort en hel natt o känna som att man känt varandra hela tiden
kriga om vem som sover innerst o inte

småsaker som bara värmde mer än vad jag trodde :)


well well...
verkar inte som nån kan göra något åt att det är nåt där.



Lät du henne komma närmre
Var hon vackrare än mig?
Jag går bredvid men halkar efter jag orkar inte springa mer
försökt att visa dig med blicken men det är inte mig du ser

Jag har försökt att ge dig hela skulden
Fast jag innerst inne vet att den är min
Vi står på gatan bryter meningar i mörkret
Dina händer ja de ber mig sova över
Som ett sätt att säga ”tack för ikväll”





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0