The End

And this is it..
Drastiskt va?

Näe, sitter i Gagnef just nu, precis rockat loss i hallen med barnmössa på huvudet, plastgaffel i handen o en jäkla massa dansande till ABBA... Alltid roar det någon?
Jobbade några timmar idag också, slitet då jag inte sovit nånting inatt. Hade dock en trevlig lördag, mest hela dagen.
Åkte upp till Leksand o kollade lite hockey o tog en pizza med Nilsson bröderna, stjärnor! :) Träffade även katten Jansson, haha.
Åkte vidare hem till Nina där det fixades med massa älgkött, jag fick titeln "påsättare" och även diskare. Bjöds på god mat efterätt o efter en liten tur med Christoffer så slutade det i Arnberghuset med dricka o spel, trevligt. Sov hos Kaninis inatt...

Kaninis vad sägerdu, du o jag som är ryggsäckar som plockas fram när man vill...


Inte vara utan, inte vara med. That is us...

Du ville prata häromdagen
O helt plötsligt blev det tyst
Jag undrar vad som hände
Vi som skrattade nyss
Du trodde säkert att jag hoppats
På nått som aldrig ska bli av
Men jag har aldrig lyssnat när du lovat
Aldrig ställt några krav

Vi tar en paus och lämnar rummet
O nu släpper du min hand
På varsin sida av vägen som en främling för varann
Jag vet precis vad du känner fast du aldrig sagt ett ord
Du har viljan att bli större, här är du redan stor

Det kommer alltid finnas något där...

Kommentarer
Postat av: T

Kommer alltid finnas något där..

2009-10-19 @ 21:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0