Ny vecka, ny start?

Yes, måndagen är snart över o jag har lyckats pyssla ihop det till en fullspäckad dag.
För en gångs skull lyckades jag sova ut o sov ostört fram till 10.30 (förutom då vid 4 tiden som jag jämt vaknar till kring)
Frukost, promenad med Rocky o sen har jag tagit tag i allt som jag egentligen behövt gjort länge..
Såsom tvättkorgen i vårat badrum (svämmade över) , bäddade rent i mitt rum... Sedan tog jag ett break o åkte o mötte upp mor i Insjön, för att sedan åka vidare till Leksand där vi solade, skönt!

Fortsatte min städning när jag kom hem så nu är det dammsugat, dammtorkat o renbäddat i sängen, great! Så grym känsla o krypa ner i nybäddad säng. Att det saknas sällskap får jag väl tåla...

Hann även med en film med gullis.. Skönt att umgås, har inte varit i form för att umgås med någon egentligen, måste ringa o prata om vad jag kan göra åt min situation. Detta håller inte..


Näe, nu ska jag krypa ner i sängen, tar med mig Skruttan som ligger här brevid o väntar på mig. :)

is this the thanks i get

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0