Hängig tisdag

Jaa, va drygt!
Vaknade (läs: blev väckt) imorse o insåg då att jag hade ont i både huvud o hals. Lovely!
Så ska snart krypa ner under en filt o glo på tv o vila så jag orkar jobba några timmar i eftermiddag är min plan.
Ska såklart gratta Husmusen min som blir 19 år idag! :)
Riktiga firandet blir i helgen, hehe!

Igår väcktes jag också tidigt, o blev tillfrågad om jag kunde hoppa in o jobba några timmar, så åkte till Leksand o jobbade 14-18.
Ringde o kollade om jag kunde göra som jag ville o koppla ihop o läsa lite kurser som jag själv ville, kan vara bra o veta om jag verkligen bestämmer mig för o läsa upp lite tjafs...
Kvällsningen slappade jag bara, med naturgodis o cola.. Mmm!
Åkte iväg o kollade på tusenbröder, jävla nötter som var med säger jag! :)


Så stressande när man fått för sig att man är ett litet objekt som man driver som fään med! Får för mig ibland att du bara vill kolla om jag är "stuck on you" fortfarande, så du kan känna makt eller nåt. Kollar om jag dyker upp så får du det bekräftat... Äh, egentligen på riktigt så tror jag faktiskt inte att det är så, men när man väl får dumheter på hjärnan så sitter dom där!

Finns det en vettig rad här egentligen? Allt bara surrar runt i skallen o sen tjofflas de ner här, skönt o få ur det ur hjärnan. För det finns nog ingen som förstår situationen, knappt så jag gör det, gör du?
Men vem har sagt att man måste förstå jämt o ständigt!?


Näe nu ska jag duscha av mig o krypa ner i sängen eller soffan en stund, kolla upp så jag har bil i eftermiddag bara! Vore en fördel om man kom hem från Borlänge ikväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0