Good night o isbit

Åh, vilken härlig kväll det var igår! Alla var skittaggade o vi hade galna diskussioner här hemma, om sånt vi LOVADE att inte diskutera, haha!
Hela kvällen var skitgrym o blev mycket roligare när en karl skänkte en varsin "isbit" till mig o Ullis, som blinkade o lyste o hade sig.. Alla visste var vi var! :)
O diverse hockeyspelare blev väldigt fascinerade, hm, haha! Tur att man inte har sån koll på vilka dom är! Bättre koll hade ju Nilsson bröderna o det blev ett jäävla liv!

Värre vare inatt, knappt kunna sovit, klump i magen o hela jag har varit "orolig" i kropp o själ, bläsh, började vandra 6 imorse, inte särskilt nykter, runt runt i huset, hm, normalt det!..

Men jag tänker aldrig erkänna, hur egentligen allting är, inte för dig eller mig. Aldrig!

Nu ska jag gå o stoppa i mig en bit mat o sedan kolla om Nina ville leka slappapa med mig! :)

Kommentarer
Postat av: Mr 007

Nilsson bröderna har alltid koll you know ;)

2009-10-16 @ 13:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0