Frejdag

Si si, fredag o sämsta på länge?
Orkar itne ta upp något eller säga något mer än att jag är trött på att folk ska berätta hur JAG mår och känner och vad jag ältar o inte ältar.
Vet jag inte det själv kanske? Så sluta tro att ni vet allt.

Har i alla fall varit iväg en sväng till Bjursås o grattat Kajsabajsa som fyller 1 år idag, av mig fick hon lite kläder...
Spenderade några timmar där o nu sitter jag här, ingen kraft så känner att jag inte blir nå bra sällskap om jag åker o är med tjejorna idag. Känns som nån dragit ur proppen o all kraft bara försvunnit, fast jag somnade nån timme mitt på dagen idag också.. Aja

Ska poppa lite popcorn o bädda ut soffan o slå på en film, se om den var nåt att se o grejer.


Melissa Horn o Erik Hassle har slagit huvudet på spiken med sina texter säger jag bara.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0