Baksmälla

Jaa, det är väl så en söndag, löningshelgen, skall spenderas?

Var ut med mina kvinnor igår, Ninis, Linnsan o Gullis. :) Började kvällen hemma hos Ninis, det bjöds på sjukt mycket skratt, allvarliga samtal o även hårspray på stjärten..!
Blev också en starkare fylla än vad som var planerat, o hela kvällen är inte helt klar! Meeeen men, så kan det gå!
Efter lite tårar fick jag sitta fram i bilen hem för det var synd om mig :) Får tacka herr Johan för skjusssen

Imorse var inte allt fullt så kul som igår men! Haha tror inte jag var riktigt riktig när jag vaknade, o mådde faaan så illa. Hövva!

Legat i soffan heela dagen, på kvällsningen kom Kenta o hans bror o visade upp sin nya bil, dom var så stolta! Bjussade mig på fika o grejer!
Kvällen bjöd även på flera avsnitt av Tusenbröder, så jääkla slappt o skönt!
Även om det var otroligt omogen skjuts hem! haha! :)



Erik Hassle - The thanks I get  lyssna o njuut av en underbar låt o en ännu vackrare text

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0