Tuesday night

Jaa o idag har jag nada planerat, vilket är så grymt skönt!
Veronica o Gabriel var här o käka när jag kom hem, myspojken min :)
Christoffer var också här på middag men åkte nästan samtidigt som jag kom hem
Gått jättebra o jobba idag, skönt det. Alltid lika virrig när jag är på dam...

Förövrigt är jag sugen på COLA! Ska jag orka åka o köpa?


Looks like we made it
Look how far we've come my baby
We might've took the long way
We knew we'd get there some day
They said "I'll bet they'll never make it"
But just look at us holding on

Ain't nothing better
We beat the odds together
I'm glad we didn't listen
Look at what we would be missing

You´re still the one that I run to

♥..............................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0