Palla mig!?

Näe, inte när jag skriver 1000 ggr om dagen...

Har grymt mycket i skallen bara, med full rätt! Det är mycket som händer nu
och när det gäller dig, fanskapsskit, så känner jag mig stressad som f-n över om jag ska ta min diskussion eller inte.??
Jag tror jag kommer bli knäpp om jag inte får ventilera ut allt precis som det är.

Förövrigt skall stora beslut tas imorgon, vilket jag tycker är spännande men jag ljuger om jag säger att det inte är läskigt också.. =)



If you want more love,
why don't you say so?
If you want more love,
why don't you say so?

Just say so...

How come the only way to know how high you get me
is to see how far I fall
God only knows how much I'd love you if you let me
but I can't break free at all.

It's a heartbreak...

I don't care if we don't sleep at all tonight
Let's just fix this whole thing now
I swear to God we're gonna get it right
If you put your weapons down



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0