padda,dagensord

Man talar inte högt om det vi har...



Oj, oj jobbat 12-19 idag, har blivit mysse jobb nu så det är braa för då rullar kosingen in som dom ska! :)
Så som jag jobbar nu skulle jag ha råd o flytta hemifrån tror jag, men det är ju så jäkla olika, så total solo skulle det vara lite tvek, alltid bättre med 2.
Siffran 2 är alltid bättre, men fan så mycket svårare.
Vem har sagt att livet är lätt? :)

Lyckades shoppa, idag igen... Hittade i alla fall ett linne åt mamma tills hennes julfest, så hon blev glad som en liten 3 åring, det var la bra i alla fall...


Nä, nu är colasuget för stort. Baske mig nu ska jag ha en COCACOLA! namnam :)
popcorn på de?
o en movie?
pörrrrfekt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0