Lördag

Yes lördagen är här, ingen särskild dock, råkar bara vara ledig :)

Igår åkte mor o far till Tunisien, skönt för båda parter tror jag... Hoppas ni får det super skönt där nere!
Gjorde verkligen inte ett jota igår, förutom en av de ökända kladdkakorna, ler..
Fick besök på kvällsningen, alltid trevligt. Ute på same roadtrip nu! :)

Skjutsade Nicole till jobbet för nån timme sen, o skurat o fixat lite här hemma.
Nu ska jag bara ta en alvedon, hoppa i duschen o slappa. Ikväll blir det nog fiesta med kvinnorna i borlänge, skoj! Har baske mig inte varit ute i borlänge sen studenten!! :)
Får se om jag rycker upp mig o skaffar ett riktigt partyhumör, haha, just nu känner jag mig fet svettig o äcklig så hm, ja..
 =)


erik hassle - wanna be loved


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0