Helgen över...

Jaa snart så i alla fall!

Pjuh! I veckan tackade jag o min blivande sambo ja till den fina lägenheten! :) Såå spännande! Så nu blir det IKEA o lite sånt så man kommer igång!
Får fylla den med tiden, så förbaskat stor lägenhet! :)

Ifredags vare jobb till halv 9 o sen åkte jag o hade myspys i Gagnef, kollade film o pratade massa skit. Sex är väl det roligaste ämnet man kan diskutera? Haha roligt överhuvudtaget, hm.. :)
Igår var det jobb o utgång som stod på schemat. Jag Ullis o Julia..
Mycket intressant kväll med många intressanta diskussioner.
För övrigt, när folk som aldrig hör av sig, hör av sig efter halv 2 en lördag natt skriker det BOOTYCALL om det! Så genomskinligt! Haha liggasms som bara fän!


Idag mådde jag inte alls bra, blä illamående o trodde huvudet skulle sprängas, men meen var bara o kasta på ett fakesmile o åka till jobbet.

Ikväll blir det bio.

Egentligen har jag tusensaker o säga, förstår fortfarande inte, som tex varför inte bara svara? Säg ifrån o jag försvinner som en "svår o jobbig grej" (hejlarswinnerbäck), då blir du av med allla problemas som jag verkar skapa?
Låtsas inte om att du inte läser heller, iknowudo
för du är för nyyyfiken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0