A big step

Jaa, men varför ska man vara så jävla trygg jämt? Och kanske missa världens chanser, nä jag har nästan bestämt mig för o köra om det är det du vill också!

O i samband med det o vara trygg, om det här bli av kan jag lika gärna våga berätta hela MIN sanning för dig, jag vet att du läser det här dravlet så du vet precis vad jag talar om. Som sagt en sanning har väl två sidor, o jag har egentligen aldrig sagt hur det egentligen är jag tycker o tänker...
En vacker dag förtjänar du kanske att veta hur det är jag känner, tycker o tänker..
Undra om man ska ta sig i kragen...

Åka ut med huvut före är en risk! =)


Nä nu ska jag röra ihop en sallad o äta vitlöktsbröd innan jag åker och jobbar!
Ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0