Singing in the rain

Hm, eller inte...
Sitter inne o kollar ut på allt regn som forsar nerför fönsterrutan. Skönt på något vis,
passar min sinnesstämning.
O sen vet jag ju att inom 2 dygn så ligger jag på en strand i Alanya o lapar sol...
Så det är helt okej med regn just nu....

Igår mötte jag upp R i Leksand, där vi satte oss ner vid en bänk o pratade igenom det mesta som händer och sker just nu, (vilket är en hel del).
Jag blev lite chockad o förvirrad, men ändå på ett positivt sätt ungefär....
Men jag vill inte ropa YES ännu, så du får ta min Alanya vecka o riktigt känna efter..!
Överlag var det en mysig kväll med mycket viktigt sagt, och det kändes bra o sitta o prata med dig ordentigt...
Jag ljuger om jag säger att jag inte är sårad, men jag finns ju kvar här och nu, eller hur? Tänk på det.

Idag skjutsade jag in mor, far Guy och Ulla till Borlänge där dom med buss skulle vidare till en kryssning mot Riga, ni kommer få det jätte härligt!
Sen har jag varit hemma och packat, o mitt på dagen kom även Madde,Linus Alfons o Verre o Gabriel. En hel skock med folk till slut...
Nu är det bara Rockypocky o jag hemma o båda är lika trötta, så han ligger utslagen nere vid mina fötter gosingen...

Förväntas finbesök av Linnpinn o Elina om ett tag, vet inte när..
Men det märks garanterat när fröknarna kommer!

Gå o äta lite krokar nu.

Puss / A

Kommentarer
Postat av: Pinnen Linn

Hahahha det vore illa om det inte märktes när vi löm ;D PÖRRRRRRRRRRRRRRR!

2009-05-22 @ 00:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0