Paranoid

Bah, tisdag, och vi gör inte ett endaste vettigt smack i skolan! Bara går runt o det försvinner lektioner hela tiden. Har i alla fall gjort muntliga nationella provet i engelska B nu... Missade det förra veckan, o imorgon är det hörförståelsen sen är alla delar klara... Skönt.
Börjat småkolla på kläder till Alanya också, vi åker ju om 4 dagar! Shit, tiden går fort :)

Usch jag hoppas min paranoia släpper snart! Jag blir knäpp av att inbilla mig 20 000 saker varenda gång jag pratar med dig osv... Minsta lilla på din röst o jag tänker det värsta hela tiden! Men ibland känns det faktiskt som att du helt tappat lågan för allt! Snälla låt det inte vara så...
Jag har lust att bara ruska om dig riktigt ordentligt, för att få dig att vakna, Vi lever här o nu!!
Jag vill vara med dig och jag älskar dig prinsen. Det vet du. Och jag litar på dig när du säger att du älskar o vill vara med mig.
Jag hoppas du litar på dig själv när du säger dessa ord...
<3


Kommentarer
Postat av: Lillsyrran

Du vet att jag alltid finns här och lyssnar om du vill prata med mig men de är väl de som är problemet.. du vill inte prata med mig och jag vet inte varför:(

Jag komemr stötta dig till 1000 om du bara vågar ge mig en chans!

Älskar dig ALexandra Marianne Sandaström<3<3

2009-05-20 @ 10:07:28
URL: http://nicolennollansandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0