Update

Yes, tänkte göra en liten update på min "lilla sjukdom" eller vad vi ska kalla de rena helvetet!
Halsontet känns knappt, så det är inget att tala om.. men min näsa rinner o är "förstoppad" om vartannat o inte hjälper det med nässpray heller, htm...
Hosta harj ag också lyckats utveckla, men värst är väl min huvudvärk. Har aldrig varit med om en sådan fruktansvärd huvudvärk.
Jag har alltså haft huvudvärk utan någon som helst paus sedan i lördags morse, trots alvedon/ipren/panodil, så har den bara blivit värre och idag har det praktiskt taget svartnat för ögonen varenda gång jag reser mig. jag känner mig spyfärdig och blir lika yr om jag böjer huvudet neråt.
YES lyckat.
mamma misstänker att jag kanske har bihåleinflammation, men jag vet inte, o sen krävs det ju en näsodling för o ta reda på det så.. NEJ TACK!
Blä hatar det!
Men gissar att jag får lov att ringa ner till VC imorn o be dom göra en koll.. Ska förövrigt dit 1230 imorgon o göra en spirometri,(lungkoll) typ efter allt astmatjafs...
Aja jag ska kolla på Newport Harbor nu, i princip de enda jag orkar..

Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0