Sjuker

Ja suck, är riktigt sjuk med feber som kommer o går. En sån dundrande huvudvärk så jag tror jag går sönder, o ont i öronen halsen o näsan bara rinner.
Har varit sängliggandes hela dagen, orkar ingenting så det är väl lika bra att vila upp sig...
KLARADE KÖRKORTET i fredags! Så jäkla skönt alltså så fy i himelen!
Så premiäråkte till Rättvik o min R! Mådde dock inte bra på kvällen så gick o la mig vid 8 tiden ungefär. Vakande ordentligt risig på lördagen o sen dess har det bara gått utför..
Blir nog ingen skola imorgon heller, såsom jag känner mig nu. Å ena sidan är jag rastlös över att ha legatr i sängen hela dagen, men när jag reser mig försvinner all kraft o jag orkar intenting o känner mig helt lealös, så ska fortsätta vila lite nu tänkte jag,...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0