Pencillin

Yes, fick penicillin idag när jag var på VC, eller ja..
De konstaterade att det var urinvägsinfektion, skrev ut recept som pappa hämtade sedan, skyndade mig o ta tablett, så just nu har jag tagit 2 st, ska ta en sista för idag ikväll när jag går och lägger mig.
Hoppas till GUD att de börjar hjälpa snart, känns som jag är helt trasig o får en kniv i mig varenda gång jag ska på toa. Blöder mer nu också så inte så lyckat...

I alla fall, har missat mina promenader i 2 dagar nu, o konstigt nog känns det verkligen av! Känner mig jättetrött, det var så skönt o få lite frisk luft varje dag. Så fort jag börjar känna mig bättre ska jag ut igen!
Blir nog ingen skola imorgon heller, en lektion som känns totalt meningslös, så är hemma med Rocky istället, pluggar på egen hand.

Beställt den klänning jag troligtvis bestämt mig för, inför studenten också, känns skitskönt! Hittade även en bikini, som är superfin! :)

Näe nu ska jag lägga mig o vila, har grymt ont i magen o ryggen!


/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0