Hassle

Jahapp..?
Ännu ett "misslyckande" idag.
Fast egentligen tar jag det inte så. Jag körde som en gudinna om jag får säga det själv? Haha, nej men seriöst, så körde jag bättre än jag någonsing gjort. Skiter det sig då, är det dem det är fel på! Inte en omgång till med dem säger jag bara! Jag är stolt över min insats och tänker inte ge mig!
Pjuh, jag måste bara fortsätta intala mig själv det. Det är ju så himla lätt att ge upp, men NEJ det tänker jag inte! Så det så!

Annars sitter jag o pluggar nu, gjort klart Personlig Försäljningsuppgifterna inför onsdagen, skönt att ha det gjort. Skall nog sätta mig och plugga inför provet i Inköp och Varuhantering också, även om jag missar det denna vecka. Lär ju varar förberedd för jag vet inte riktigt när jag ska gör adet. Lika bra alltså...
Ikväll väntar en långpromenad, får se om jag kan få med mig Rockybebis, skönt med "sällskap". :)

Näe, nu ska jag poppa lite popcorn, eftersom det inte är onyttigt, och sedan sätta mig och peppra på med I&H kunskap. Det är faktiskt ett intressant ämne! Kanske något för mig.. Hm.. Det lär jag fundera vidare på!

Älskling, det känns så himla bra att vi har rett ut allt, finns inget bättre än en myshelg med dig, utan bråk! :) För du är mitt allt, och jag är grymt kär i dig på riktigt. Jag tror på oss, och en framtid ihop!
<3 R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0