End of my weekend

Ja så var ännu en helg slut...
I fredags var jag efter ett besök på VC i Rättvik med R, vi lagade mat tillsammans o slöade framför tvn bara. Skönt, jag mådde inge bra så...
I lördags åkte jag hem tidigt, hjälpte pappa flytta saker till vårat förråd nästan hela dagen, sedan åkte jag med Linn & Nina hem till Linn. Elina kom sedan också, satt o snackade massa skit o så...
Idag gick jag upp tidigt, åkte in med pappsen till Leksand för jag började jobba kl 12. Tråkigt nog förlorade dem...
Tråkigt nog fick jag inte med mig något sällskap hem heller. Men men. Jag får sakna istället.. (:

Åh, är så sugen på att se "Män som hatar kvinnor", vart grymt imponerad av boken, Stieg Larsson vet hur han ska fånga sina läsare. Hoppas filmen håller måttet också!
Har även gett mig på de andra två böckerna i trilogin... (:
Ibland känns det som jag kan känna igen mig i Lisbeths avvikande beteende. Hrm..

Nu ska jag försöka orka mig in i duschen o sen tänker jag faktiskt ta o hoppa i sängen med andra boken "Flickan som lekte med elden".

Gud vad jag kom på nu att jag saknar en pyjamas, fan jag måste köpa en, med linne o shorts ungefär.. Så himla mysigt o praktiskt när mysdressen är i tvätten!
Pyjamas först på prioriteringslistan..

Gonatt! / A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0