Är saker på väg att ändras..?

Måndag, började med en liten sovmorgon till 09.40 ungefär.
Diskade o gjorde iordning mig innan Linn kom.
Vi laddade upp med kläder o tog med oss Rocky på en långpromenad, vi har nämligen haft friluftsdag idag...
Sedan fikade vi hemma hos mig o la oss o kollade på nån film.
Efter har jag städat mitt rum, skrivit klart min salladsbar, tackat ja till o jobba på söndag. Vart riktigt effektiv alltså.. Ler

Åh va skönt det var att vakna upp med min raring o veta att allt är bra igen. Jag tror det vänder nu efter lördagen! Jag litar på oss...

Nä, nu ska jag fråga pappa om vi kan åka o handla mat, vi ska käka tunnbrödrulle, mums! Har inte ätit sen frukost.. :)


/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0