Slut på ledighet

Yes, dag 2 av 2 lediga dagar, är snart slut, eller ja om många timmar men ändå!
Nu väntar 9 dagars jobb i sträck, yessss va ja längtar! Eller inte.. :)

I helgen har jag inte gjort mycket, myskväll i fredags med film o go mat, i lördags var jag med mina kvinnor på Ice Age 3 (grymt kul) ;D o sen var jag chaufför åt Dennis o Adam, kom hem 4 med diverse sällskap! haha (:
Igår var jag bara hemma o slappade, städade o lite sånt o sen åkte vi iväg på en liten biodate i falun :) myys!
idag känner jag mig riktigt risig, så inte gjort nåt särskilt alls! var iväg en sväng till kupolen, handlade en ful kjol, som jag dock tror jag kommer behålla, haha =)


Ska duscha nu, tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0