monday

yes de har blivit måndag, ny vecka och jag startade med en ledig dag. SKÖNT!
helgen har passerat med en helveteshemsk fylla på lyckliga huset i lördags, mindre lyckad jobbdag igår o även hunnit med mys med C!
Idag har jag passat på o storstäda mitt rum, bäddat rent i sängen, långpromenad med Rocky o sen hann jag även med en fika på Petersons med Rob! :)
Trevligt, trevligt!

Nu är det snart läggdags för mig eftersom jag börjar 0945 imorgon, bussen går 0800, suck...
Blir nog en sväng upp till Rättvik o slå en kik imorgon på cruisingen, festandet sparar vi till på lördag.
Just nu är jag väl opepp efter lördagens fylla, haha men det är bara att ladda om! :)

jag har sänkt garden för dig, snälla va så bra som du verkar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0