Friday night

Oh yes, det har blivit fredag o ännu en vecka har snart passerat...
Jag har klarat av mitt monsterpass på 9 dagar i sträck med jobb, var ledig igår o umgicks med min karl heela dagen! :)
vi flängde runt i äkta toffestil, haha! åkte o hälsade på hans kompisar som byggde altan, sen va vi på clasisjön o sen till hampus o sen till hans mamma på fika ooo seeen hem till honom o fippla med en tv som inte funkade :) slutade med en film hemma hos mig.
Pratade bort halva natten,  o de kändes jättebra o mysigt o viktigt. :)
Du vara bra!

Idag har jag jobbat 12-20.15 o sen fick jag skjuts hem, ett mobilbatteri fattigare :S
TRÖTT nu, ligger helt utslagen i sängen o tänker faktiskt gå och sova snart, skitskönt.. :)


Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0