Sista minuten...

Så himla typiskt av mig att vara ute i sista minuten med grejor! Har precis gjort klart religions uppgiften...
Vi skulle skriva om hinduism och buddhism, och egentligen tycker jag det är jätteintressant med
såna där religioner som det finns lite "mystik" runt i kring.
Men just nu är jag så trött så jag vet ärligt inte vad som är nedskrivet i denna uppgift, suck...
Har funderingar på att skicka den till min hotmail så jag kan fortsätta på den imorgon och lämna den i
Leifs fack det sista jag gör innan jag åker hem.
Hm, undra om jag ska försöka plugga klart Inköp & Varuhantering nu också?
Näe.. Tror inte det.
Usch! Jag är så odisiplinerad...

Imorgon börjar min helg! Äntligen. Har varit så sjukt trött denna veckan så det finns inte!
Men imorgon blir det utgång och bus med R och hans grabbar. Allting krånglade med att tjejerna
mina skulle följa med, men det tar vi lätt igen någon annan helg!

Igår, var jag en sväng med R till Falun. Hade spanat på en kjol på Gina som var slut i Borlänge,
så vi tog oss dit. Efter mycket om och men fick jag tag i denna kjol, och det till priset av 49:-!
Great!!
Hittade även linne att ha till, så känns kul att hitta en hel outfit, skönt att ta på sig nya kläder imorgon...
Ville dock inte shoppa alltför mycket eftersom jag och R ska till Valbo på söndag... Våran "julklapp" till varandra.
Roligare det!

Näe, nu ska jag se om det finns något gott att tugga på, packa lite kläder och sen mars i säng!

Godnatt! / A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0