Gäsp!

Usch vad slut jag är! Höh, ovanligt att jag är trött, suck...
Känns som ögonen snart korkar ihop, så ska alldeles strax hoppa in i en dusch o gå o lägga mig

Dagen idag... Slapp med knas humör, men fick göra av med lite energi på idrotten i alla fall..
Imorgon blir det lugnt, bara någon lektion sedan hem till mig för att tillverka fler tvålar, så det
skall räcka till UF mässan.

Någon gång där kommer R, så när jag är klar med tvålarna, åker vi nog till Falun för att shoppa lite.
Är så himla trött på Kupolen, finns lite fler butiker i Falun, o mer utbud i butiker som också finns på Kupolen...
Längtar tills på söndag då jag o R åker till Valbo, kolla på Ikea och kika på Bik Bok o massa mer!

Måste bara på att tycka synd om Linn som skadat sin lille fot! Hoppas du blir bättre fort, tråkigt om du missar
fredagen.
Annars så går jag ut med R och hans gäng, gör inte mig något, har umgåtts med dom förut!

Näe nu är det duschen som väntar, sedan SÖMN!

Godnatt,
Todilo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0