Extra dag -flytt hemifrån

Idag måste jag erkänna att jag tog en extra helgdag, eftersom jag varken fått ledigt eller sömn denna helg. Har varit jobb hela helgen, dock så har det varit roligt!
Men min kropp har sagt ifrån, i form av stor fet blåsa på läppen o småblåsor i munnen...
(Får så när jag sovit dåligt)
Så när klockan ringde imorse fanns det inte en gnutta kraft att ta sig upp,
Robert bäddade vänligt men bestämt ner mig ännu mer i sängen o tvingade mig till att ligga kvar.
Jag är honom väldigt tacksam, för jag sov som en död till halv 12. Då tyckte jag att det var dags att kliva upp...
Försökt göra lite nytta idag, dammsugat, tvättat, tog en promenad ute i dagsljus. Tråkigt nog känner jag mig riktigt trött nu också.
Har precis kollat på en Beck film (Öga för öga), tänkte kika igenom en till nu efter detta, avnjuta en påse tacochips också, mums!

Oh, suttit o kollat lägenheter idag, jag längtar så sjukt tills jag kan flytta hemifrån. Alltså, tolka mig rätt, jag trivs hemma med min familj, men jag längtar som en tok efter något eget. Jag vill skapa mig ett eget liv, med min kärlek. Hittade en lägenhet, kärlek vid första ögonkastet, åh! En stor vindsvåning i Falun, tråkigt nog var det bostadsrätt, och att köpa en lägenhet det första man gör vid 18-19 års ålder är väl kanske inte det smartaste?

Tänk känslan när du får inreda ditt eget hem, där ska du bo, ingen annan, du har ditt liv o får ta eget ansvar. Känner du för att strunta i allt vad hushållsskötsel heter, då kan du göra det. Men jag har en känsla av att vårat hem kommer vara väldigt rent, hrm...
Strunt också, jag vill ha denna lägenheten!

Tacochips o film nu!
Todilo!

Kommentarer
Postat av: R

Jag har den där känslan av att det kommer se ganska bra ut jag med :) Skönd dag du haft hjärtat :)

Välbehövligt för dig!



Hörs snart =)



<3

2009-01-26 @ 20:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0