Unusual you

Gäsp... Trött som vanligt, hehe, ska snart gå och sova.
Hoppas R ringer snart bara, kan inte sova om jag inte får säga god natt...

Idag har varit en typisk måndag, misslyckades dock med mitt besök till körskolan, men det får jag ta...
Grattis till Linn också, som klarade körkortet idag, wie! =) Förhoppningsvis har jag det snart också!

Min helg har varit skön:

Fredag- utgång med R o grabbarna. Fylla, bowling, pizza o massa dans. En mycket rolig kväll!
Lördag- Sova ut, åkte till Bjursås för att hälsa på min bror, vi bjöds på potatisgratäng och fläskfilé, mums. Trevligt!
Söndag- Bråka med tuggummi mitt i natten, sedan på förmiddagen åkte vi till Valbo, handlade kläder och lite på IKEA.. Tänk när vi åker därifrån med bilen full i möbler till vår egna lägenhet! Mys då!...

Usch, idag har jag kämpat med Inköp & Varuhantering, dock har jag förstått det mesta, så jag borde egentligen gå igenom svenskan.. Suck. Där förstår jag ingenting för att vara ärlig. Men jag får se hur det går.
Körlektion på torsdag också, snart smäller det! :)

Nä, nu ska jag gå o ta min astmamedicin och järntablett, medan jag kommer ihåg det!

Britney Spears - Unusual you
till dig baby


God natt!/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0