Stressar sönder inombords

Gud, det bara brinner inombords! Stressen virvlar därinne som en konstant orkan och jag vet inte vad jag ska göra...
Suttit och kämpat x antal timmar med svenskan nu, och ändå förstår jag fortfarande ingenting. Känns inte så bra kan jag säga...
Alltså den här veckan är kass!
* svenska prov + en inlämning på en svenska bok
* prov i inköp & varuhantering, ett helt kapitel
* teori & uppkörning snart, och känner mig inte helt säker på detta heller...
* UF företaget som också kräver mycket tid o planering o engagemang.

Som sagt den här veckan är väldigt dålig vecka!
Men nu ska jag försöka leka med Rocky, o sedan hinna laga en liten bit mat till mig själv...


Godnatt sen också! / A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0