Så går det...

Suck... Sitter hemma i sunkkläder just nu.
I fredags åkte jag till R, överlycklig över att denna vecka var slut, och att helgen skulle innebära total avslappning, o att vi skulle göra så lite som möjligt. På kvällen kollade vi en jätte bra film osv...
På lördagen, himla skit, vaknade jag upp med lite ont i halsen ´runt 8 på morgonen, sov till halv 12 sedan vaknade jag upp, totalt krasslig.
Blev inte bättre under dagen, o på kvällen hade jag 39 graders feber och gick o la mig 9 på kvällen, suckk...

Så himla typiskt att man ska bli sjuk så fort man låter kroppen slappna av, SUCK!
R skjutsade hem mig imorse, så jag har legat i sängen o kollat på film hela dagen. Känner mig totalt avdomnad, har ont överallt å snörvlar med halsont!
Blä!

Kommentarer
Postat av: R

Krya på dig hjärtat ! <3

2009-02-08 @ 16:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0