Home?

Sitter i Djurås, vart borta hela veckan ungefär.
I torsdags åkte vi till Smedjebacken också, jag o R's familj. gick upp halv 6 imorse o begav oss därifrån, vi åkte så tidigt för Kenneth hade samling till en hockeymatch. Försökt sova, men kan inte, har inte sovit sen vi åkte till Smedjebacken så är grymt trött...
Men men ska med 9 bussen o jobba i några timmar, till 16, sedan åkerj ag hem med Lena o vidare till Nina tror jag det blir..?
Ska ut på luckan ikväll, bara tjejor! Länge sedan, verkligen länge sedan nu.

Känns som allt inom mig gör uppror, o det finns en klump i mig konstant. kaninte slappna av för jag är rädd...

Appropå rädd så blev jag sjukt rädd igår! Fy, skrämde upp mig så jag tappade andan, och fick ingen luft. Aldrig mer!

nej försöka äta lite nu innan jag ska åka, försöka vila 5 minuter också?

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0