Ge mig ett slut!

Åh, börjar bli riktigt trött, men två dagar kvar sen är det helg och jag kan fokusera på EN sak, KÖRKORT! Ska satsa på att klara det, vill o måste känner jag!

Pjuh, nu har jag i alla fall skrivit klart inlämningsuppgiften på arbetarromanen som vi läste för länge sedan. Skrivit ut en lista så jag kan träna på svenskan, som man tränar på glosor...
Får se hur det går, blev i alla fall glatt överraskad över både engelskan och religionen.
Hade inte orkar brytt mig särskilt mycket i något av fallen ändå blev resultatet klart bra! VG, då är jag jättenöjd!

Orkar inte skriva något mer. Ska kolla, för jag har fått en påse med kläder från syster, så får se vad hon skänker bort... Sedan ska jag duscha och sova!

Godnatt/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0