Difference

Det snurrar så i huvudet...
Alltihopa på samma gång, framtid, kärlek, familj?
Ja, jag vet inte riktigt hur saker o ting funkar.
Vad händer nu, sen i måndags? Du sänkte ju mig rätt galet, ifall du ville veta.
Jag låg hopkurad i fosterställning i flera timmar o lyssnade på samma låt om o om igen. Jag blir så arg... Du fick mig att tänka på allt skit igen... Mitt skit, hennes skit. Allt som är skit. Suck...

O det andra, är det bara att tända samma ljus, med nya tändstickor? Eller hur gör man? Låter man det vara otänt, o accepterar det? Äh, jag vet ingenting.

Nu ska jag rycka upp mig, R kommer snart hem, så ska försöka plocka iordning lite här hemma innan dess...


Kommentarer
Postat av: Anonym

sår läker inte om man inte tar bort varet först.

Tänd ett ljus o låt det brinna,låt aldrig hoppet försvinna.....

Man kan alltid tända samma ljus,men ska nog inte blåsa ut det för ofta.

2009-02-27 @ 23:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0