Överbelastad lördag

Ja, vilken jobbig dag!
Började med att klockan ringde 0700...
Gick upp o gjorde mig klar för jobb, , men såklart startade inte bilen, så far kom från Djurås o bror från Bjurs, till min undsättning, tur det =)
Jobbat till 16, o skulle egentligen ha umgåtts ikväll, men jag orkar helt enkelt inte... Orkar ingenting
Så avbokade det jag bokat o pga de känner jag mig som ett pisshuvud, även om jag själv känner att jag inte orkar, är total slut!
Men det känns så dumt när man sagt osv.. jag vill ju hinna ses o umgås med vännerna :S
men orkar just nu ingenting så måste balansera mig själv först nu...

Åkte till konsum, köpte lite godis o hyrde en film som jag ska slå på själv..
Ullis sover i djurås så har lägenheten för mig själv.
massa ljus, popcorn godis o film får det bli o sen tidig sänggång!!




suck..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0