jag är så jävla dum

jag är så jävla dum i huvudet.

jag har sagt hejdå till en människa som betyder alldeles mycket mer än vad jag trodde, det gör så jävla ont :(

antar att jag redan från början kvävde dig, du har ju själv sagt att jag är för intensiv.
jag ville ju bara nå fram :(
jag känner ju att det finns något där, och ville komma fram, passera din spärr, jag vet att det kan bli bra.
jag tror vi skulle kunna få en såndär sommar-bra situation jag trivs med dig.
men antar jag har förstört allt nu.

du får tycka det är överdrivet men det gör ont, ont ont...
jag vill inte du ska försvinna :(

fan också...


Kommentarer
Postat av: Anonym

du har inte förstört nåt och ingenting är ditt fel..!

2009-12-14 @ 22:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0