Fredag

Yes, fredag kväll o jag sitter i soffan o är mätt som en hel elefant!
Jobbat (för ovanlighetens skull) o sen efter lite plånboksäventyr åkte jag hem till falun, tacomys med Ullis o nu har hennes föräldrar varit på besök men är på väg hem.
Snart dags för lite vin o så ska vi klä vår egna julegran =)

Åh, jag börjar bli mos i hjärnan, har jobbat jättemycket o kommer fortsätta jobba väldigt mycket, hunnit flytta o ordna allt med det, och sen som grädde på moset så vill alla helt plötsligt träffas o lekas o umgås.
Egentligen skulle jag bara vilja lägga mig o sova, o hinna göra lyan till mitt hem, o återhämta mitt psyke som är alldles i obalans...


Som jag sa vet jag inte vad du gör med mig, de känns och det känns nå fruktansvärt starkt också..

Kan nästan inte låta bli o skratta heller, för det är helt sjukt hur starkt de känns.... känns som det finns en stor magnet emellan oss...eller ja, åtminstone från min sida...äh jag vet inte, har aldrig varit med om det förut bara,

du har något speciellt som bara finns hos dig =)paddkräk






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0