a mystery

Det tog lång tid att förstå
Allt du visar mig
Det tog tid att våga lämna
Min trygga ensamhet
Så lång tid att ta till mig
Kraven från en vän
Det tog tid för mig att inse
Att du och jag var en






undra om jag ska sluta skriva överhuvudtaget...
undra om jag bara ställer till det mer för mig själv av att berätta saker?
men när man väl sitter här, på ett ställe jag har för min egen skull för o skriva av mig saker...
inte direkt så jag skyltar me att jag bloggar här.!?

Då är det väl upp till var o en o välja om dom vill läsa eller inte. nu vet man ju vad man har o vänta sig
mina tankar precis som dom är...
tänker inte mesa bara för att nån kanske läser o får information som den troligtvis redan innerst inne vet möjligtvis...

de här är min fristad, känns de jobbigt när du läser, låt bli då!
sådärja



förövrigt är jag fortfarande grymt trött fast jag la mig halv 9 igår... krävs nog mer än en hel natts sömn, som förövrigt stördes av sms där det på pekades hur SUR jag var!? jag sov, har inte riktigt lärt mig svara i sömnen än...
Suck
palla tjafsa för att jag sa som jag tyckte det var?

Ullis sover i djurås inatt igen så har lägenheten för mig själv, o det gör mig inget alls, tycker inte det är läskigt o va själv, just nu när jag är så trött o sliten är de bara skönt =)
även om min sambo förgyller o lyser upp lägenheten =)

ninis o linnpinn var över på fika idag o slösade några timmar här, mys de =) mycket snack, massa snack egentligen...

ångest över julklappar har jag också, har inte köpt en enda.. eller okej en till far har jag =)
men sen, vilka ska ha julklapp ? hrm.... :)
jag har redan bestäm att det blir juleklappar till fina människor så... :)


näe nu går ögonen ikors o idag tänker jag inte skriva nå text om hur jobbig viss situation kan kännas när den är som den är...
sitter jämt o tänker nu är den o den där o nu vet jag nån som blir kär o sen är det byebye o blablabla

hejdå nu talar jag alldeles för mycket.




fin låt, läs texten

This time, This place
Misused, Mistakes
Too long, Too late
Who was I to make you wait
Just one chance
Just one breath
Just in case there’s just one left
‘Cause you know,
you know, you know

That I love you
I have loved you all along
And I miss you
Been far away for far too long
I keep dreaming you’ll be with me
and you’ll never go
Stop breathing if
I don’t see you anymore

On my knees, I’ll ask
Last chance for one last dance
‘Cause with you, I’d withstand
All of hell to hold your hand
I’d give it all
I’d give for us
Give anything but I won’t give up
‘Cause you know,
you know, you know

That I love you
I have loved you all along
And I miss you
Been far away for far too long
I keep dreaming you’ll be with me
and you’ll never go
Stop breathing if
I don’t see you anymore



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0