ledig fredag

oh yes, inte varje dag det händer..!
slutade 15 igår o ledig idag, riktigt skönt :)
igår på eftermiddagen kom min snygging hem! han kom till mig o sen åkte vi till häradsbygden,
badade o busade med hundarna, han tvättade väl även sin bil osv...
Åkte hem till mig, käkade grillat o bara myste, sen åkte vi tillbaka till h-bygden eftersom han var hundvakt...
Började kolla på Rose Red, men "nån" somnade så vi gick o la oss istället :)

Idag vaknade vi 7 (!!!) pigga o utvilade, låg o drog oss ett tag innan vi klev upp..
Käkade frukost på kajen i Leksand, o sen åkt o flängt lite överallt...
Sitter nu i Djurås, tönten tvättar mamsis bil o jag har skurat inne i huset inför kräftskivan imorgon... (:

Ska förhoppningsvis bada snaart, för det är varmt!

Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0