Bad start

Ja inte den bästa starten på en ny vecka...
Började med att darl stack 5 imorse..
Jag började jobba kl 11, på Älvmötet, men efter 3 fikat då jag åt mjukglass så började jag må så djävulusiskt illa , o kräktes,... Så det var bara ringa mama o åka hem!
La mig och vila, o än så länge har jag fått behålla det jag har ätit nu hemma...
Så nu blir det inget jobb denna vecka, delvis för att jag blev sjuk så skippar jobb imorgon, o sen hade 2 tider strukits..
Kan iofs utnyttja denna tid som ledig tid, DÅLIGT är dock att C är i Färnebo o töntar.. :(


Ska kolla med mina brudar om dom vill åka till Valbo på torsdag, en liten roadtrip. Dels skulle jag behöva åka till Ikea, o dels för o umgås o shoppa lite (: Även om jag inte har pengar, tänkte jag tar lite av de jag spart undan för behöver verkligen handla på Ikea..!


Näe ska mysa ner mig i sängen med en bok nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0