Ont

Meningslös dag att spendera i skolan, hade 1 lektion på morgonen till 9.20 o sedan började nästa lektion kl 14, den fick vi sluta en halvtimme efteråt, eftersom vi var så få som orkat oss dit, SUCK!
Ofta vi ska drabbas för att en hel del nötter bestämmer sig för att inte pallra sig dit...
Bestämde att idag tänker jag inte plugga, så det har jag inte gjort heller! :) Lekt med Gabriel lite grann o sen varit o inspekterat huset, vårat badrum är nästan helt klart, bara golvet klart. Blir riktigt bra vårat hus!
Tråkigt att man flyttar till egen bostad inom en förhoppningsvis snar framtid.. (:

Usch, mötte en gammal vän på Kupolen idag, o jag blev jätte, jätte glad att se honom! Men han sa knappt hej, pga sin tjej! :(
Gjorde så ont att jag ville kidnappa iväg dig därifrån! Saknar när vi jämt satt o diskuterade o analyserade allllllt allt allt! :)

En annan karl jag saknar, är MIN karl!  =)
Hann ju knappt umgås igår, tråk!

<3

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej!

Bli medlem här GRATIS och börja samla poäng!

http://www.freestreet.se/?r=4062

Poängen växlar du sedan in och får presentkort att handla för i massavis av olika butiker och på olika sidor på nätet! =)

Exempel: H&M, JC, Kicks, Åhlen's, Siba, Stadium, Nelly.com, cdon.com osv, osv.

Lycka till!

Kram

2009-04-23 @ 21:24:20
URL: http://idabom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0