Många tankar...

Hej hopp!
Idag har det inte hänt särskilt mycket, gått igenom saker till det kommande nationella provet i engelska B, spelat innebandy o sedan har jag försökt engagera mig i pluggandet när jag kom hem..
Gick sisådär men det är väl smällar man får ta, skrev klart en av religionsuppgifterna ialla fall!
Har även gått på min dagliga långpromenad med Rocky, mycket skönt att komma ut i luften, trots att jag höll på att somna innan jag gick ut.. Suck är så himla trött hela tiden.
Vi har bestämt i klassen att det blir grillning hos Mallan på fredag, SKOJ! Innan dess ska jag jobba i Falun på KappAhl, och ska tydligen jobba på Älvmötet i helgen också :S Mysko... Och även hinna med att vara barnvakt på lördag åt min Gabbelito! :)

Har precis kollat igenom lite olika utbildningar i en ansökningskatalog som jag fick IGÅR(!!), sjukt att jag får den när ansökningsdatumen gått ut, haha!
Men vill nog inte börja plugga på en gång efter studenten ändå.. Så det gjorde inte så mycket, hittade några intressanta program:
Event Management nere i Borås, Fastighetsmäklarprogrammet i Malmö och PR & Informationsprogrammet i Örebro.
Känns väldigt intressant och jag ska definitvit börja läsa på mer om dessa, o se vad det kan bli av.. :)
Trodde inte först att jag ville plugga vidare, men nu när jag har hittat program som känns intressanta känns det mycket bättre!
Hm mycket o tänka på där :)

Ska sova på saken nu..

God natt! / A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0