Longtime

Ja mycket länge sen!
Jag har hunnit blivit frisk o idag är sista dagen på påsklovet... Har inte hunnit göra så mycket...
Påskmiddag med familjen, jobbat, varit i Smedjebacken osv...
I fredags var jag även chaufför åt R o hans kompisar, o den kvällen var lika rolig som en bajskorv i näsan ungefär. BLÄ
Igår lyckades jag förmå päronen att grilla o ja o diverse filurer åkte även o införskaffade födelsedagspresent åt Nina som fyller 19 år idag!
GRATTIS! (:
Idag har jag varit på Ikea med päronen + Rocky. Köpte en hylla, och även en sänggavel o en tvättkorg till mitt o systers badrum.  Nu vet folk (?) att jag lever, o ska nu slå in fröken Arnbergs present.
Herra!


BÖH / A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0