UF - väldigt opeppande

Sitter och ska hålla på med UF egentligen... Det är väldigt opeppande, mest för att vi är tvingade och tvugna att ha det, jag vill inte det och ändå måste vi punga ut kosing för det där j-a företaget!
GAH! Haha, fan va det suger.
Aja jag och Linn skall trösta oss med fönstershoppande på Kupolen och sedan ska vi lära oss att dricka kaffe, hahaha. Som att vi är dåliga och inte kan det än.
Känns så mysigt att kunna göra det, vuxet :D
Som att R är vuxen!? Noway ;)

Raringen sov hos mig tills idag, blir så svårt att gå upp då, man vill bara krypa tillbaks in i värmen å gosa vidare liksom.
men vi kämpade oss upp mer eller mindre. USCH
Nej nu ska jag gå och äta och tröstshoppa.

Puss / A

Kommentarer
Postat av: Anonym

absolut, blir o föröka övningen med kaffet ímöru :D

2008-09-24 @ 19:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0