Torsdag

Snaart, är veckan avklarad! Fast i helgen gäller jobb så blir inte mycket slöa hemma, skönt med pengar i alla fall... :)
Har precis kommit hem från skolan, vi har varit i Falun på UF Kick Off. Det var lagomt segt, fick typ bara sitta och lyssna på folk som pratade och sedan fick vi macka och festis till lunch!? Eeh...

Igår i alla fall var jag och R på hockey i Leksand, han bjöd. :) Satt med Werki och det var faktiskt spännande, trots att jag fortfarande efter ett antal matcher inte förstår något alls. Smällar man får ta, men trevligt att komma ut på en liten mini paus i tillvaron mitt i veckan. :)
Nu ska jag sätta mig och träna på provet som är imorgon.. Bransch och produktkunskap, 3 kapitel, men det ska gå bra.

Wish me luck!
Puss / A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0