Tisdag kväll

Hallå ja!
Gud, idag vaknade jag upp med ett humör passandes till vädret utanför.
Morgonen började med att jag var alldeles hispig, drömde mardrömmar om teorin!
Drömde ungefär att jag misslyckades gång på gång med det satans provet,
trots att jag visste att jag gjorde rätt. Och jag hade tydligen också planerat en utlands
resa men eftersom jag misslyckades hela tiden, fick jag inte åka! Gosh, vilken stress!

Gos skruttan


Tillbaka till denna sega dag, vi hade idrott, det enda roliga med det hela var att vi fick hoppa
höjdhopp... Himlans vad jag saknar friidrottstiderna!
Jag åkte tidigare från idrotten, raka vägen till vårdcentralen för att kolla upp det där med astman.
Fick blåsa i maskin, vilket jag var otroligt dålig på. Sen fick jag ta medicin (dos 4 ggr starkare än vad
jag har i vanliga fall), vänta en kvart och blåsa igen.
Det blev tydlig förbättring med medicin, så nu får vi se vad läkaren säger. Antar att dom hör av sig.
Blev alldeles skakig av medicinen, usch kände mig alldeles klen!

Så blev inte mycket gjort när jag kom hem, kände mig inte i form att träna idag heller! Sjutton också...
Men nu på kvällen tog jag i alla fall tag i saker jag hade tänkt på, plocka iordning på rummet mitt, och
lära mig glosorna så jag för en gångs skull är ordentligt förberedd!
Lät till och med mamma förhöra mig, så nu känner jag att jag kan dom ordentligt.

Imorgon åker jag, papps och kanske mutter till Furudal (!) för att kolla R´s hockey. Träningsmatch, men
ändå hans första A-lags match, så vill visa mitt stöd! Även fast jag är fullkomligt IQ befriad när det gäller den
sporten! Tanken som räknas eller..?
Ska försöka hinna se ett till avsnitt av Desperate Housewifes nu.


godnatt /A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0