still thursday

Yes, var ute och övningskörde för ett tag sedan och det gick rakt åt h-vete. Suck... Förstår inte vad som var fel idag, är nog för trött för att koncentrera mig på det just nu. Känns som att jag skulle kunna somna när som helst! Har precis ätit, pommes och nuggets och lite sås, gott, gott. 
Passade på att knapra i mig två ipren också för jag har jätte ont i magen. 

När vet man om man hittat rätt? Känns det?
När vet man om det är rätt att gå ett steg framåt? Känner man det också?
Vet man överhuvudtaget att något är rätt förrens man har testat? 
Jag känner inte tvivel, oroa dig inte. Jag ser bara fram emot det där
steget framåt. Men samtidigt blir det ångest, det får inte gå för fort...
Man vill inte komma på, efter detta steg framåt, att det var fel att gå åt det hållet.

Innerst inne tror jag inte det, och jag längtar på detta steg framåt...
  <3 

Jag älskar dig raring. Du är min klippa i stormen!
Nu och alltid är det du som kommer finnas där längst in i den där speciella vrån...

                                            Tjugoåttonde oktober
 
                                           Tvåtusensju





  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0