Söndag, med allt vad det innebär...

Söndag idag, och helgen är slut. Lagomt trött idag, men dock inte bakis. Det blir jag aldrig vilket är ganska, jätteskönt! Dopet igår gick bra, enligt mig, Tindrah var så gullig och snäll så, det var kul att se.
Vi åkte lite tidigare, tråkigt nog, eftersom det var så tight med tiden. Robert släppte av mig och Madde sen åkte han mot Rättvik för att köra hårt på sin lagfest, haha!
Jag och Madde käkade pizza och gick hem till henne, fixade iordning oss, drack lite och kikade på sommarkrysset, tills vi åkte typ. Hennes kompis kom och hämtade oss, och skjutsade oss till Falun.
Det var kul med mycket dans!
Nu väntar jag på R, som ska komma hit, förhoppningsvis vill han följa med på en liten promenad.

Ha det bra! Puss/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0